Povoľovanie prístupu k registratúrnym záznamom
Čo vybavíte
Registratúrne stredisko Miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Dúbravka umožňuje prístup k registratúrnym záznamom občanom alebo inštitúciám vyhotovovaním odpisov, výpisov, kópií, potvrdení, štúdiom a to na základe písomnej žiadosti a so súhlasom prednostu miestneho úradu.
Podľa akých predpisov
- Zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov;
- Vyhláška č. 628/2002 z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov.
Správne poplatky/sadzby dane
- Rozmnožovanie 1 ks, jednostranná kópia, formát A4 - 0,20 EUR
- Rozmnožovanie 1 ks, obojstranná kópia, formát A4 - 0,40 EUR
- Rozmnožovanie 1 ks, jednostranná kópia formát A3 - 0,50 EUR
- Rozmnožovanie 1 ks, obojstranná kópia formát A3 - 1,00 EUR
Ako mám postupovať
Pošlite nám žiadosť spôsobom, ktorý preferujete:
Elektronicky
Najskôr si stiahnite formulár žiadosti (nachádza sa v časti Tlačivá). Na vypísanie tlačiva použite bezplatný program Adobe Reader. Vyplnený formulár nahrajte ako prílohu formulára Všeobecná agenda na portáli slovensko.sk (na portál sa musíte prihlásiť). Vyplnený formulár žiadosti priložte ako prílohu a podpíšte ju svojim podpisovým certifikátom na občianskom preukaze (mandátnym certifikátom ak konáte z poverenia právnickej osoby). Pripojte ďalšie prílohy, ktoré chcete poslať spolu so žiadosťou.
Alebo využite elektronickú službu Povoľovanie prístupu k archívnym dokumentom a registratúrnym záznamom na portáli Bratislava - Portál elektronických služieb.
Písomne
Vyplnený formulár s prílohami zašlite listom na adresu mestská časť Bratislava-Dúbravka, Žatevná 2, 844 02 Bratislava.
Osobne
Vyplnený formulár s prílohami odovzdajte v podateľni miestneho úradu na Žatevnej 4 počas úradných hodín.
Priebeh spracovania žiadosti
- Podateľňa Miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Dúbravka prijme Vaše podanie, vytvorí registratúrny záznam v rámci registratúrneho denníka a pridelí ho na vybavenie na príslušné oddelenie. Zamestnanec oddelenia poverený rozdeľovaním došlej pošty pridelí podanie konkrétnemu referentovi, ktorý zodpovedá za vybavenie podania a sledovanie lehoty na vybavenie.
- Ako prvé referent skontroluje prítomnosť podpisu (overí platnosť elektronického podpisu) a úplnosť podania. Pokiaľ zistí nedostatky, vyzve žiadateľa na doplnenie.
- Úplné podanie postúpi referent na schválenie prednostovi miestneho úradu.
- Po odsúhlasení prístupu k dokumentom bude žiadateľ informovaný (písomne, emailom, telefonicky) o termíne osobného bádania alebo mu bude zaslaná požadovaná informácia.
Dátum zverejnenia: 17.11.2015
Dátum poslednej aktualizácie: 24.04.2025