Podateľňa
Zabezpečuje logistiku doručenej pošty (podaní) a odosielanie listinnej pošty.
Ako mám postupovať
Pošlite nám žiadosť spôsobom, ktorý preferujete:
- Elektronicky
Najskôr si stiahnite formulár žiadosti (nachádza sa v časti Tlačivá). Na vypísanie tlačiva použite bezplatný program Adobe Reader. Vyplnený formulár nahrajte ako prílohu formulára Všeobecná agenda na portáli slovensko.sk (na portál sa musíte prihlásiť). Vyplnený formulár žiadosti priložte ako prílohu a podpíšte ju svojim podpisovým certifikátom na občianskom preukaze (mandátnym certifikátom ak konáte z poverenia právnickej osoby). Pripojte ďalšie prílohy, ktoré chcete poslať spolu so žiadosťou.
- Písomne
Vyplnený formulár s prílohami zašlite listom na adresu mestská časť Bratislava-Dúbravka, Žatevná 2, 844 02 Bratislava.
- Osobne
Vyplnený formulár s prílohami odovzdajte v podateľni miestneho úradu na Žatevnej 4 počas úradných hodín.
Priebeh spracovania žiadosti
- Podateľňa Miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Dúbravka prijme Vaše podanie, vytvorí registratúrny záznam v rámci registratúrneho denníka a pridelí ho na vybavenie na príslušné oddelenie. Zamestnanec oddelenia poverený rozdeľovaním došlej pošty pridelí podanie konkrétnemu referentovi, ktorý zodpovedá za vybavenie podania a sledovanie lehoty na vybavenie.
Dátum zverejnenia: 06.05.2025
Dátum poslednej aktualizácie: 06.05.2025