Organizačné oddelenie
Tu vybavíte
Adresa:
Žatevná 4
844 02 Bratislava
Kontakty:
Vedúca oddelenia:
JUDr. Mária Čajková
Telefón: 02/6920 2543
Referát organizačný:
Kristína Štajerová
Telefón: 02/6920 2513
Overovanie listín a podpisov, ohlasovňa pobytu:
Súpisné a orientačné čísla:
Mgr. Marta Šimovcová
Telefón: 02/69202538
Lucia Langová
Telefón: 02/69202523
Podateľňa:
Monika Plaňavská, Martina Verbičová Salagová
Telefón: 02/69202544, 02/69202514
Rregistratúrne stredisko:
PhDr. Lívia Nagyová
Telefón: 02/69202542
E-mail:
livia.nagyova@dubravka.sk
Náplň pracovných činností oddelenia
Organizačné oddelenie svojou činnosťou zabezpečuje najmä plnenie nasledovných úloh:
- vedie evidenciu pobytu občanov a zaznamenáva údaje o hlásení pobytu do centrálneho registra obyvateľov v elektronickej forme,
- plní ďalšie úlohy súvisiace s preneseným výkonom štátnej správy na úseku hlásenia a evidencie pobytu občanov SR v súlade so Zákonom č. 253/1998 Z.z. o hlásení pobytu občanov SR a registri občanov,
- pravidelne aktualizuje zoznam voličov mestskej časti,
- v plnom rozsahu koordinuje a organizačne zabezpečuje voľby, referendá alebo miestne hlasovania,
- zabezpečuje metodickú a kontrolnú činnosť registratúrneho strediska na úseku správy registratúry u zamestnávateľa,
- osvedčuje listiny a podpisy na listinách,
- tvorí všeobecne záväzné právne predpisy na úrovni samosprávy,
- tvorí koncepčné, metodické a analytické materiály na úrovni mestskej časti,
- pripravuje a tvorí interné predpisy, pokyny, príkazy a pod. a podieľa sa na príprave materiálov zásadného charakteru,
- vedie evidenciu interných predpisov, pokynov, poriadkov, príkazov, rozhodnutí a opatrení,
- pripravuje, organizuje a zabezpečuje zasadnutia odborných komisií, miestnej rady a miestneho zastupiteľstva a všetky s nimi súvisiace činnosti a výstupy,
- vedie evidenciu poslancov miestneho zastupiteľstva, členov miestnej rady a členov komisií,
- eviduje záznamy a uznesenia zo zasadnutí orgánov mestskej časti a miestneho zastupiteľstva, interpelácie poslancov, zabezpečuje ich distribúciu na vybavenie príslušnými oddeleniami,
- vedie ústredný protokol miestneho úradu a protokolové zošity organizačných útvarov miestneho úradu,
- vedie evidenciu pečiatok, zodpovedá za vyhotovenie pečiatok v zmysle platnej legislatívy,
- vedie agendu registratúry, vykonáva správu registratúrneho strediska v súlade zákonom o archívoch a registratúrach a ďalšími všeobecne záväznými predpismi,
- metodicky usmerňuje, kontroluje a zabezpečuje dodržiavanie predpisov a ustanovení registratúrneho poriadku na miestnom úrade,
- realizuje priamy kontakt medzi verejnosťou a výkonným aparátom samosprávy, organizačne zabezpečuje podateľňu miestneho úradu,
- poskytuje k nahliadnutiu základné dokumenty mestskej časti,
- poskytuje základné údaje o činnosti miestneho úradu mestskej časti a poskytuje občanom informácie z databázy oddelenia.
Organizačné oddelenie ďalej zabezpečuje aj vybavovanie agendy vo vymedzenej oblasti samosprávy pri príprave a zabezpečovaní výkonu individuálnych právnych aktov v zmysle zákona SNR č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov a vyhlášky MV SR č. 31/2003 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o označovaní ulíc a iných verejných priestranstiev a číslovaní stavieb:
- vedie evidenciu súpisných čísiel a evidenciu orientačných čísiel a udržiava evidencie v súlade so skutočným stavom,
- pripravuje rozhodnutia o určení, zmene, zrušení súpisného čísla a orientačného čísla stavby,
- obstaráva tabuľky na označovanie stavieb súpisnými a orientačnými číslami.
Dátum zverejnenia: 17.11.2015
Dátum poslednej aktualizácie: 08.11.2023